۵ آبان ۱۳۹۲، ۹:۲۹

ساعی در گفتگو با مهر:

تکلیف سرمربی تیم ملی تکواندو بزودی مشخص می‌شود/ با اقتدار قهرمان شدیم

تکلیف سرمربی تیم ملی تکواندو بزودی مشخص می‌شود/ با اقتدار قهرمان شدیم

مدیر تیم های ملی تکواندو با تاکید بر اینکه بزودی تکلیف سرمربی این تیم برای حضور در مسابقات پیش رو مشخص خواهد شد گفت: رقابتهای روسیه با حضور هشت تیم برتر دنیا در سطح فنی بالای برگزار شد و تیم ما با برتری مقابل حریفانش به عنوان قهرمانی دست یافت.

هادی ساعی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: رقابتهای هنرهای رزمی در بخش تکواندو با شیوه خاصی برگزار شد و شرایط خاصی هم بر مسابقات حاکم بود. این نوع برگزاری برنامه ریزی دقیقی را هم در بحث تمرینات و هم در بحث مسابقات طلب می کند.
 
وی ادامه داد: کره جنوبی 10 سال سابقه برگزاری چنین مسابقاتی را دارد و ما تنها با تجربه مسابقات جام جهانی سال قبل در این رویداد به میدان رفتیم و با تقسیم وظایف کادر فنی و بازیکنان و همچنین تمرینات هدفمندی که در طول چند ماه قبل داشتیم موفق به شکست رقبا و کسب عنوان قهرمانی شدیم.
 
مدیر تیم های ملی در خصوص تیم های کره جنوبی و اسپانیا هم گفت: اسپانیا با تیم اصلی خود به میدان آمده بود و همه نفرات سرشناس خود را در ترکیب داشت ، کره جنوبی هم همیشه تیم خوبی را روانه مسابقات می کند و حتی برخی از نفرات با تجربه خود را نیز در ترکیب داشت که هر دو تیم مغلوب قدرت تکواندو ایرانی شدند.
 
ساعی در مورد پایان قرارداد مرتضی کریمی با تیم ملی گفت: ما رقابتهای حساس جایزه بزرگ منچستر را آذرماه پیش رو داریم که گزینشی المپیک است، با توجه زمان اندکی که تا این رقابتها داریم خیلی زود باید تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص شود. گزبنه اصلی و اول ما کریمی است و در این هفته طی جلساتی که خواهیم داشت این مسئله را مشخص می کنیم تا از هفته آینده کار تمرینات آغاز شود. 
 
وی در مورد مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان و کادر فنی این تیم ها گفت: به زودی رقابتهای این بخش برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک برگزار می شود. در مورد کادر فنی این تیم هم قبل از آغاز مسابقات تصمیم گیری خواهد شد تا مربیان بتوانند مسابقات را از نزدیک تماشا کرده و تکواندوکاران مورد نظر خود را انتخاب کنند. 
 
مدیر تیم های ملی در پاسخ به این سئوال که برنامه فدراسیون برای انتخاب کادر فنی این رده سنی چیست ؟ پاسخ داد: در رده نوجوانان مسابقات قهرمانی جهان و همچنین انتخابی المپیک نوجوانان که فروردین ماه آینده با فاصله اندک برگزار خواهد شد را پیش رو داریم باید شرایط را بررسی کنیم و اگر توانستیم دو کادر فنی را برای این دو رویداد مهم انتخاب کنیم.
 
ساعی ادامه داد: ما در ایران مربیان خوبی داریم که برای اعتلای تکواندو ایران سخت تلاش می کنند. از چنین فرصت هایی استقبال می کنیم تا این نفرات بتوانند در یک میدان بین‌المللی توانایی خود را به نمایش بگذارند و تجربه تورنمنت های بزرگ را نیز کسب کنند. 
 
پرافتخارترین تکواندوکاران ایران در پایان در مورد اینکه برای حضور در انتخابات فدراسیون تکواندو ثبت نام خواهد کرد يا خیر پاسخ را به روزهای آینده موکول کرد. 
 
تیم ملی تکواندو پنجشنبه شب گذشته با غلبه بر آمریکا در رقابتهای المپیک هنرهای رزمی موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی شد. 
کد خبر 2162955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha